vrijdag 16 augustus 2013

Auto's van de band gerold...

Of we mee iets gingen drinken voor de 30e verjaardag van twee vriendinnen? Ja, natuurlijk! "En jullie moeten zeker niks meebrengen", volgde ook nog.
Ergens aankomen voor een verjaardag zonder presentje, daar heb ik het moeilijk mee...

Toen bedacht ik me, de vrouwen willen misschien geen cadeautjes, maar hun kindjes zeker en vast wel! De vrouwen kregen dus elk een flesje bubbels en voor de kindjes voorzag ik iets handgemaakt.

Het zijn drie jongetjes en onlangs las ik bij Karolien  hoe zij een autospeelmatje maakte voor een neefje. Ze gebruikte de tutorial van de Cozy Car Caddy. Ik vond het resultaat zo knap dat ik het ook eens wou proberen.

Drie jongetjes en dus ook drie autospeelmatjes. Geen probleem dacht ik! Een rode en een groene voor de twee broertjes en nog een groene voor de derde kandidaat.




Hoewel het eenvoudig was om te maken, heb ik er toch een tijdje werk aangehad. De stof knippen, de stippellijn van de weg, alles stikken met verschillende kleuren garen (zwart voor de straat, wit voor de streepjes, nog een andere kleur voor de vakjes, ...) Het werd uiteindelijk dus weer last minute werk, maar ik ben wel zeer tevreden met het resultaat! Benieuwd hoe de kleintjes het gaan vinden...


1 opmerking:

  1. He, die zijn leuk seg! Het is inderdaad wel wat werk om telkens van garen te wisselen! En als je er dan nog drie moet maken... Ik hoop dat je aan alledrie tegelijk gewerkt hebt, da's dan toch al een paar keer minder wisselen. Ik heb nog een bestelling voor eentje liggen, en het ideetje van die auto vooraan spreekt me wel aan! Zal ik misschien ook doen voor deze!

    BeantwoordenVerwijderen