dinsdag 27 maart 2018

Prettig gestikt 2018

Het is hier al een tijdje windstil, allerhande machinekes werden het laatste jaar veel regelmatiger gebruikt dan mijn naaimachine. Twee weken geleden mochten de ladies echter nog eens buitenkomen! De auto werd volgeladen, een naaivriendin werd opgepikt en we vertrokken richting Heibrand voor een weekend vol naaiplezier.

Aan de bagage kunnen jullie al zien dat er grootse plannen gesmeed werden en vooral ook dat we weeral dachten dat een weekend veel meer uren heeft. Ter verdediging: het is bagage van twee personen...


Dit keer vertrok ik toch wel redelijk voorbereid! Een Chica ging het worden en als het even kon nog een Lora. Ook de Fenna sweater tekende ik op voorhand, maar de stof moest nog geknipt. Ik ging mandjes krokantjes aan de lopende band maken en ik had stof bij voor een Imani jurkje. Ook de Hope cardigan zou de revue passeren. Zeer grootse plannen dus en het is wel duidelijk welk mijn favoriete tijdschrift is tegenwoordig...

Of dat ook gelukt is? Wat denken jullie zelf.... Naast naaien moesten we natuurlijk ook nog tateren, aperitieven, veel lachen, bingo spelen, enz.


Uiteindelijk klokte ik af op twee afgewerkte kleedjes, een mandje krokante met gebrilde konijnen en een half afgewerkte Hope cardigan. Voor mij was het dus een productief weekend aangezien ik mezelf bestempel als een trage naaister!



Dankzij Jolijn en vele sponsors, gingen wij ook naar huis met een prachtige goodiebag en een prijs van de bingo. Ik won een stofje van Babarum en drie kamsnap setjes. Bedankt voor zoveel leuke goodies!




Merci aan alle dames voor een fantastisch weekend waar ik met een warm hart naar terugkijk.



14 opmerkingen:

  1. Goh wat een gezellige bedoening. Zot veel gemaakt! En mooi! Je voornemens waren wel overmaats onrealistisch zot. 😉 Fijn dat je weer eens terug bent in Blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik was echt heel blij met de resultaten en mijn voornemens waren absoluut niet realistisch. :-)

      Verwijderen
  2. Hahahahahahaha, ik lig in een deuk bij de foto van de koffer !
    Toch hard gewerkt ook, tussen het tateren door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, Kenny vroeg of wij van plan waren om een week weg te blijven 😀😀😀. Met de projecten die ik allemaal bij had, was dat absoluut geen probleem. 😏

      Verwijderen
  3. Twee jurkjes die je geweldig goed staan + een hoop gezelligheid, je zou zo opnieuw vertrekken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker weten, het was heel erg gezellig. Het is ook fijn om te zien hoe het altijd meteen klikt ook al kenden we elkaar niet allemaal. Door het naaien hebben we al minstens 1 gespreksonderwerp 😉

      Verwijderen
  4. Goed gewerkt tussen het tateren door ;).
    Blij je nog eens te kunnen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gracias por tu paso significa mucho ya que un personage que me hace la vida imposible diciendo que le copio poemas y muchos seguidores se han ido
    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. الشركة تمتلك خبرة كبيرة ومعرفة تامة بكافة الحشرات التي تعيش بمدينة الرياض ونمتلك كافة المبيدات اللازمة للقضاء عليها ونحن بقسم شركة رش مبيدات بالرياض نهتم باقتناء احدث المبيدات المستعملة على الصعيد العالمي حيث نضمن باستيرادها افضل جودة لخدمتنا ونشكل جلسات عمل علي يد مختصين للتوعية واعطاء التعليمات الخاصة باستخدام المبيدات كل نوع منها على حدا لانها تمتاز بتنوع كبير وطرق استخدام مختلفة ونتائج ايضآ مختلفة.
    شركة رش مبيدات بالرياضشركة مكافحة حشرات بالرياضشركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

    BeantwoordenVerwijderen
  7. الشركة تمتلك خبرة كبيرة ومعرفة تامة بكافة الحشرات التي تعيش بمدينة الرياض ونمتلك كافة المبيدات اللازمة للقضاء عليها ونحن بقسم شركة رش مبيدات بالرياض نهتم باقتناء احدث المبيدات المستعملة على الصعيد العالمي حيث نضمن باستيرادها افضل جودة لخدمتنا ونشكل جلسات عمل علي يد مختصين للتوعية واعطاء التعليمات الخاصة باستخدام المبيدات كل نوع منها على حدا لانها تمتاز بتنوع كبير وطرق استخدام مختلفة ونتائج ايضآ مختلفة.
    شركة رش مبيدات بالرياضشركة مكافحة حشرات بالرياضشركة مكافحة النمل الابيض بالرياض

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great post.thank you so much.Love this blog.

    BeantwoordenVerwijderen