dinsdag 16 juli 2013

Verjaardagsvariété

Vorige week mochten twee vriendinnen een extra kaarsje uitblazen. Eentje op 10 en eentje op 12 juli. Dat mocht wel gevierd worden met onder andere een handgemaakt cadeautje.
Zoals altijd kwam mijn naaikriebel weer rijkelijk laat, dus het moest snel gaan! Ik liet mijn oog vallen op de "Bow clutch" van Elm Street life.
Die had ik al langer in gedachten om eens uit te proberen en echt, het is een aanrader. Snel klaar en ik vond het een geslaagd resultaat. (1 van de 2 vriendinnen kon dit al beamen, de andere moet nog eventjes wachten.)

Uiteindelijk werden het er twee dezelfde, maar met een ander accent. De ene kreeg een roze voering en een roze detail in de strik, de andere een groene voering en een groen detail in de strik. Hetzelfde, maar toch even anders dus! De groene versie is de deur al uit.

De foto's:




De dag nadien kreeg ik al te horen dat ze haar clutch NERGENS meer kon vinden. Zonde dacht ik in eerste instantie! Ze zei dat ze het hele huis had afgezocht, haar handtas had leeggekapt en alles, tot ze haar zoontje in het oog kreeg...
Hij liep er vrolijk mee rond te zwaaien terwijl hij "pennenzak voor mij" scandeerde. Daar was zijn mama dus niet mee akkoord!
... Juist ja, ik voel een volgend projectje opkomen. :-)

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties weer zeg ! Grappig van die pennenzak .. Ach heb je weer wat te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, zalig! Dat haar zoontje de clutch al ingepalmd had. 't zijn dan ook hele mooie exemplaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi gemaakt. ..; en er zal een pennenzak volgen zeker? hihi

    BeantwoordenVerwijderen