zondag 12 januari 2014

Niet gaan - misschien gaan? - wel gaan!

Vanmorgen was ik aan het twijfelen of ik het er op zou wagen om naar de stoffenverkoop van Bambiblauw te gaan. Ik had zo het gevoel dat het wel eens heel druk zou kunnen worden...
Vanmiddag prees ik mezelf gelukkig dat ik niet -zoals mijn eerste idee- tegen 10 u afgezakt ben. Ik las op facebook dat het een heuse overrompeling was. Bambiblauw heeft dan ook schoon gerief!

In de late namiddag besloot ik toch maar even te gaan piepen. Ik had geluk met een parkeerplaatsje vinden en het viel goed mee qua volk. Er waren veel mooie dingen, maar ik heb me kunnen inhouden tot twee stuks. Dit zijn ze geworden:




















Een petit panneke dat al lang mijn ogen uitstak en het tweede vond ik gewoon een heel knap stofje. Zo keerde ik content terug naar huis!

8 opmerkingen:

  1. Schoontjes! Ik was er ook, maar wel in de late voormiddag. Wachten, geduld oefenen was de boodschap. Maar ik keerde wel heel tevreden met vier meter stof huiswaarts. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan was het toch het wachten waard, blij om te lezen dat je je stofjes kon bemachtigen, ik had gelezen dat er veel mensen zonder iets teruggegaan zijn...

      Verwijderen
  2. Ik heb deze voormiddag toch echt op mijn tanden moeten bijten bij het aanschuiven, maar het was de moeite ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij dat ik niet in de voormiddag geweest ben... Ik word ziek als het ergens TE druk is, vandaar de twijfel ;-)

      Verwijderen
  3. Twee mooie stofjes heb je daar in huis gehaald.
    zo op het eerste gezicht dacht ik twee schriftjes te zien.

    Daarvoor zou het ook mooi zijn, om zo een agenda of een klein aantekeningenboekje te omkaften.

    Fijne zondagavond,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veni, vidi, vici! Maar amai, niet voor herhaling vatbaar, toch zeker niet om 10u. Ik breng vanavond mss mijn stapeltje mee naar de les, als ik het niet vergeet... Dat petit panneke dat jij meegebracht hebt, had ik ook bijna bij, maar ik ben uiteindelijk met een paar andere petit pannekes naar huis gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeehhh ik ben al benieuwd! Ik heb mezelf ingehouden tot twee stuks, anders kwam er geen eind aan vrees ik. ;-)
      Ik heb ondertussen wel een goede rits op de kop getikt, straks ga ik ervoor hé, boordstof + rits erin....

      Verwijderen