donderdag 11 december 2014

Op mijn lijf geschreven zetelgarnituur!

Dat ik een zwak voor uiltjes heb, is denk ik geen geheim meer. In mijn vriendenkring hebben ze dat natuurlijk ook opgemerkt dus op mijn verjaardag kreeg ik dit lapje stof cadeau:


Zelf hadden ze een tas in gedachten, maar toen ik deze stof zag, voelde ik meteen de drang om er nieuwe kussens van te maken. De mooie bruine kleur past perfect bij onze chocoladebruine zetel! Ik kreeg een lapje van 60 cm, maar de stofbreedte was wel 2,50m, echte dikke gordijnenstof dus. De maten waren perfect om er deze twee kussens uit te maken:


Het werden eenvoudige hoezen met achteraan een flap, zonder meer. Omdat het zo'n zware stof was, staan ze perfect en had de flap geen extra sluiting nodig. De kamsnaps mochten dus in de schuif blijven deze keer... Uit de restjes krijg ik misschien nog NET de Syrië tas van Riet, fingers crossed!

Verder passeerde Sinterklaas vorig wekeend in Kumtich, wij zijn duidelijk allebei zeer braaf geweest!


Bij mijn schoonouders was de Sint ook langs geweest, dit prachtige kussen lag mij op te wachten. De perfecte match met mijn verjaardagskussens! 


Die uilen hier krijgen een luizenleven broederlijk naast elkaar in de zetel...

8 opmerkingen:

  1. Och wat een schoon stofke ! En het kussen van de schoonouders past er perfect bij !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kussens passen perfect bij elkaar. Super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mensenkennis heeft die Sint toch hè!!! *Love* je kussens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je uilenkussens passen wonderwel bij elkaar. Het lijkt zelfs dat ze echt op elkaar zijn afgestemd.
    Wat een toeval/geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk ze passen perfect bij je zetel, en het kussen dat je kreeg maakt er een perfect passend trio van!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon jong! Past perfect bij elkaar!
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wie is er niet zot van, jong, van de uiltjes, volgens sommigen allang passè, maar ik blijf ze toch schoon vinden nè

    BeantwoordenVerwijderen