zaterdag 10 januari 2015

Stokje vangen werd een jaaroverzichtje

Lieke  gooide me een stokje toe. Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, hangt er aan dat stokje een uitnodiging vast om tien beelden van 2014 te delen. Ook al zijn we ondertussen begin 2015, bij deze toch nog mijn overzichtje.

Mijn eerste beeld is er eentje van de lieve Wout, het zoontje van mijn collega Annelies. Hij draagt hier het hemdje waarmee ik deelnam aan de grote wedstrijd van Zonen 09.


Mijn opa en ik op zijn verjaardag. Gewoon omdat ik hem graag zie en het een mooie foto vind.


De eerste foto die ik nam met mijn nieuwe gsm, een plezant beeld vind ik het!


Eentje die het samenhorigheidsgevoel op kamp mooi weergeeft. Een plekje waar onze kookschorten na de keukentijd naast elkaar mochten rusten. 


Een "brilfie" van mijn wederhelft en mezelf tijdens een weekje vakantie aan zee. Eigenlijk was het niet de bedoeling, maar het fototoestel stond zo fel ingezoomd met dit als plezant eindresultaat. 


Nog op het nippertje in 2014, een tweedehands koopje op de kop getikt en zo een droom verwezenlijkt.

Toneelkring Lief en Leed, een plek waar we in november en december veel tijd doorgebracht hebben als hulp achter de schermen. Dit is een foto van het decor en spelers voor het toneelstuk van 2014: Oorlog, Soep en Liefde. 


De eenvoud van een kleurrijke strandtas en teenslippers! Petekind Marie die niet snel genoeg haar slippers kon uitgooien om de zee in te stormen. 

The Art of the Brick van Nathan Sawaya. Prachtig om te zien! Ook deze foto maakte ik tijdens onze trip naar zee.

Voilà, dit waren mijn momentjes van 2014. Wie zich nog geroepen voelt om een overzichtje te delen, be my guest!

12 opmerkingen:

  1. Awel ik vond het zelf een beetje een corvee om te doen, maar ik vind ze wel allemaal tof om te lezen! Zo leert ge elkaar toch weer een beetje beter kennen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Wat rot dat je ook al pech had met je auto, balen he! Ik wens je een fijn weekend! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, een brilfie, dat had ik nog niet gehoord - en 't is nog ne leuke foto ook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij dat ik niet de enige ben die het stokje ving maar nog niet de tijd vond om mijn 10 foto's te delen. Ik was me al aan't afvragen of de lezeresjes het nog niet te laat gingen vinden... Fijn om jouw selectie te zien. Die brilfie is inderdaad geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal niet te laat Karolien! Ik wacht op de jouwe!! 😄

      Verwijderen
  5. Wat een leuke en gezellige foto's! En leuk om jou eens te zien (met je opa)!
    Je hebt vast een leuk jaar gehad! Ik gun je er nog zo eentje in 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilfie, geweldig! Kan me voorstellen dat jullie er smakelijk om hebben moeten lachen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuke foto's met telkens een prachtig verhaaltje erbij! Mooi overzicht van je jaar.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne foto's en we leren jou alvast beter kennen.

    Die van jou en je opa vind ik erg ontroerend. Hij geniet er duidelijk van!
    Verder zie ik de strandtas met slippers en de brilfie ook graag.

    Mooi overzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je het stokje gevangen hebt!
    En wat grappig zeg, dat jij ook naar Art of the Brick geweest bent!
    Goeie brilfie trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie selectie anneleentje! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi 2014! Op naar een even mooi 2015!
    De Brilfie is super! :-)

    BeantwoordenVerwijderen